Funciones Alcaldía
O Gabinete de alcaldía se lle atribuen as seguintes funcións mínimas:
1. Organización e programación da actividade do alcalde
2. Secretaria personal, axenda, visitas, etc
3. Xestión de correspondencia oficial da alcaldía
4. OrganizAción dos desprazamentos dos membros da corporación
5. Organización do uso dos vehículos oficiais
6. Soporte administrativos xeral da actividade da alcaldía
7. Relación con cidadans, empresas e organismos públicos por encargo da alcaldía
8. Imaxe da institución ante os medios de comunicación , notas de prensa e publicidade
9. Elaboracion de revistas, publicacións, (dixitais e e impresas), dossier diariode prensa, banco de datos.
10. Campañas de publicidade institucións, obsequios promocionais, mecenazgo
11. Fotografias e gravacions audiovisuais de actos de interés municipal, videos divulgativos, a través de productoras externas
12. Centralización actividades relacionadas co proceso de organización de actos institucionais, visitas, etc
13. Asesoramento en xeral de comunicación e protocolo a alcaldía e concellalías delegadas
14. Asesoramento e tramitación de matrimonios civis
15. Calquera outra que estime a alcaldía, para o bon funcionamento dos servicios públicos municipais
Seguridade Ciudadana e Trafico- Se lle atribuyen as seguintes funcións mínimas:
O Corpo da Policia Local, que ten como misión a satisifacción das demandas dos cidadans do Narón, traducidas na mellora da calidade de vida, por medio do desenvolvemento de función legalmente establecidas en materia de seguridade, trafico, policía administrativa e asistencial, ten como funcións as que se definen na Lei Ley 4/2007, de 20 de abril, de coordinación de policías locales e que son concretamente:
- Protexer ás autoridades das corporacións locais e vixiar ou custodiar os seus edificios e instalacións.
- Ordenar, regular, sinalizar, denunciar infraccións e dirixir o tráfico no ámbito da súa competencia no chan urbano legalmente delimitado, de acordo co establecido nas normas de tráfico e seguridade viaria.
- Instruír ateigados por accidentes de circulación no ámbito da súa competencia dentro do chan urbano legalmente delimitado.
- Policía administrativa, no relativo ás ordenanzas, bandos e demais disposicións municipais dentro do ámbito da súa competencia.
- Participar nas funcións da Policía xudicial, na forma establecida na normativa vixente.
- A prestación de auxilio, nos casos de accidentes, catástrofe ou calamidade pública, participando, na forma prevista nas Leis, en canto á execución dos plans de protección civil.
- Efectuar dilixencias de prevención e cantas actuacións tendan a evitar a comisión de actos delituosos no marco de colaboración establecido nas xuntas de seguridade.
- Vixiar os espazos públicos e colaborar coas forzas e corpos de seguridade do Estado e coa Policía de Galicia na protección das manifestacións e o mantemento da orde en grandes concentracións humanas, cando sexan requiridos para iso.
- Cooperar na resolución dos conflitos privados cando sexan requiridos para iso.
- Calquera outras funcións en materia de seguridade pública que, de acordo coa lexislación vixente, sexanlles encomendadas.
As actuacións que practiquen os corpos de Policía local no exercicio das funcións contempladas nos apartados c e g deberán ser comunicadas ás forzas e corpos de seguridade do Estado e á Policía de Galicia segundo corresponda, de conformidade coa lexislación orgánica de forzas e corpos de seguridade.
En virtude de convenio entre a Xunta de Galicia e os concellos, no marco das competencias da Policía de Galicia, os corpos de Policía local tamén poderán exercer, dentro do seu termo municipal, as seguintes funcións:
1.-Velar polo cumprimento das disposicións e ordes singulares ditadas polos órganos da comunidade autónoma, con especial atención ás materias relativas á protección do menor, o medio ambiente, a saúde e a muller, sobre todo no ámbito da violencia de xénero.
2.-A vixilancia e protección de persoas, órganos, edificios, establecementos e dependencias da comunidade autónoma e dos seus entes instrumentais, garantindo o normal funcionamento das instalacións e a seguridade dos usuarios dos servizos.
3.- A inspección das actividades sometidas á ordenación e disciplina da comunidade autónoma, denunciando toda actividade ilícita.
O uso da coacción para a execución forzosa dos actos ou disposicións da propia comunidade autónoma.
Proteccion Civil- Son funcións minimas de protección civil :
1. Promover os programas de normativa de prevención e planificación por parte dos servizos técnicos competentes. Devanditos servizos deberán establecer programas de identificación das situacións potenciais de risco, de acordo co Catálogo de actividades perigosas a que se refire o artigo 5 da Lei 2/85, de Protección Civil.
2. Propoñer a aprobación de ordenanzas sobre seguridade na materia de Protección Civil, así como os instrumentos idóneos de inspección e sanción da normativa vixente en devandita materia.
3. Estudar e analizar os riscos habituais do termo municipal e confeccionar o catálogo dos medios e recursos dispoñibles para facer fronte ás urxencias.
4. Elaborar e manter actualizados os Plans de actuación municipal para facer fronte ás situacións de urxencias segundo as directrices da Norma Básica de Protección Civil.
5. Activar os Plans de urxencia municipal de Protección Civil ao presentarse unha situación de urxencia.
6. Dirixir e coordinar a intervención de medios e servizos operativos municipais, así como aqueles de outras administracións ou particulares interesados, de acordo co previsto nos Plans Municipais homologados de Protección Civil.
7. Rehabilitar os servizos públicos afectados pola urxencia.
8. Promover e manter ao día a formación e información da poboación residente no termo municipal en materia de Protección Civil, en particular polo que se refire ás situacións de riscos potenciais existentes, os plans de actuación previstos e os comportamentos a adoptar en cada caso.
9. Garantir, tanto en situacións de normalidade como de urxencia, o acceso a todas as informacións dispoñibles en materia de Protección Civil aos organismos de Protección Civil pertencentes a outros niveis da Administración Pública.
10. Coordinar os grupos de voluntariado dentro do término municipal
Desenvolver as funcións preventivas a que se refire o artigo 14 da Lei 2/85, sobre Protección Civil.
11. Todas aquelas que lle encomente a Alcaldía-presidencia ou a Secretaría xeral, necesrias para o bon funcionamento do servizo
Arquivos - Son función minimas do arquivo:
1. Custodia, conservación, clasificación e catalogación dos expedientes e documentación comprensivos do arquivo administrativo de todos os servizos e dependencias municipais, ata a súa remisión o Arquivo Histórico
2. Servicio de préstamo, consulta de expedientes e documentación do arquivo a empregados municipais autorizados
3. Expurgo de expedientes con arreglo a criterios establecios e remisión a arquivo histórico
4. Infome e proposta sobre procedementos de arquivo e instalación do mesmo
5. Recolleccion, montaxe organización e informatización do material do Arquivo histórico municipal
Historia e Arqueoloxia- Son función minimas do arquivo
1. Museos
2. Xestión de publicacións dentro do seu ámbito
3. Organización de cursos, conferencias, lecturas especializados
4. Conservar o patrimonio bibliográfico municipal.
5. Xestión dos ingresos documentais extraordinarios (donacións, legados)
Planificación e desenvolvemento local -Son funcións minimas :
1. Elaborar o plan Extratéxico xeral para a lexislatura e os Plans Operativos anuais, de acuerdo a las políticas determinadas polo grupo de goberno
2. Elaboración de proposta e informes de obxetivos presupostarias e actuacións concretas por áreas municipais en colaboración cos distintos servizos
3. Diseñar e actualizar un banco de datos sobre información estadística e establecer coeficientes e indicadores técnicos para a súa presentación a instancias da Corporación de forma periódica, para apoiar a toma de decisións, e posibles correccions nas desviacións dos planes estratéxicos ou operativos.
4. Propoñer políticas dirixidas a optimizar o uso dos recursos económicos
5. elaborar o cronograma dos obxetivos estratéxicos e anual
6. verificar e evaluar o cumplimiento del plan operativo
7. Alimentar permanentemente o sistema de información da unidade de planificación a partir do procesamento dos datos que xenera a unidade, a fin de centralizar o rexistro de información e facilitar o acceso a mesma permitindo optimizar o proceso de toma de decisions.
8. Seguimento e control dos proxectos de inversións con evaluación de resultados.
9. Proposta de estratéxias para incorporar presupostos participativos a través da unidade de Participación cidadana.
Promocion economica
10. Análise dos recursos ociosos ou infrautilizados de proxectos empresariais de promoción económica local e iniciativas innovadoras para a xeración de emprego no campo local, identificando novas actividades económicas e posibles emprendedores.
Creación e fomento de infraestructuras empresarias e industriais, tanto en polígonos específicos como vías de comunicación, marketing, publicidade,etc
- Fomento de iniciativas empresarias de asociacionanismo e promoción económica conxunta.
- Difusión e estímulo de potenciais oportunidades de creación de actividade entre os desempregados, promotores e emprendedores.
- Apoio aos promotores de empresas, unha vez constituídas estas, acompañándoos técnicamente durante as primeiras etapas de funcionamento, mediante a aplicación de técnicas de consultoría en xestión empresarial e asistencia nos procesos formativos adecuados para contribuír á boa marcha das novas empresas.
- Asesoramento técnico no inicio de proxectos empresariais para a súa consolidación en empresas xeradoras de novos empregos,
- Redaccion Plan de Fomento empresarial
- Fomento de iniciativas comercias
- Axudas e convenios coas entidades representativas do mundo empresarial, industrial e comercial.
- Celebración de ciclos, conferencias, xornadas… de fomento empresarial para xoves emprendedores.
- Festexos e ocio
- Programación e coordinación das actividades festivas e lúdicas , así como as festas municipais
- Preparación e xestión de programas de festas, deseño e coordinación de actividades festivas
- Elaboración das bases técnicas e xestion de concursos que se organicen con motivo das festas.
- Coordinación de actividades vinculadas a actos lúdicos
Turismo
- Xestion da imaxe de narón como destino turístico diferenciado
- Desenvolvemento de novos produtos turísticos dentro do turismo sostible
- Implementacion programas de dinamización da actividade turística local en procura de mellorar a calidade e variedade dos establecementos turísticos .
- Elaboración e seguimento de plan estratéxico de turismo para Narón, e dos plans operativos anuais
- Elaboración dunha base de datos turísticos do Concello
- Deseño de circuítos turísticos para o Concello
- Elaborar propostas de promoción de atractivos e/ou produtos turísticos
das parroquias - Xestión da oficiña de información turística
- Planificar propostas turísticas para ser integradas no portal web
- Convenios con outras Administración e fomento dos existentes en materia de turismo
34. Xestión de subvencions e convenios con entidades para o fomento turístico
35. Xestión de feiras e Mercados
36. Expedientes de consumo
37. Organización e eventos integramente municipais e participados con outras administración ou entidades públicas ou privadas.
Areas temáticas